driewielerbe
Kettler Gratis bel

Meest gestelde vragen

Hieronder vind je alle antwoorden op je vragen. Kan je het antwoord niet vinden?
Ga dan direct naar Contactformulier of bel ons op tel. 0031-541-870140
    • Verzendkosten
      • Krijg ik mijn verzendkosten retour als ik in 2 shops bestel?

        Indien u in 2 of meer webshops op dezelfde dag besteld en in 1 van de shops komt u in aanmerking voor gratis verzenden, dan sturen wij het andere pakket gratis mee. Vul in dat geval in het veld opmerkingen uw bestelnummer in en wij storten door u teveel betaalde verzendkosten terug op uw rekening. 
        Voorwaarde hierbij is dan wel dat beide bestellingen op dezelfde dag voor uiterlijk verzendtijdstip bij ons binnen zijn, zodat we de pakketten ook samen kunnen versturen.

      • Verzendkosten België?

        Deze zijn gratis bij een bestelling vanaf € 29,95. Bij een bestelling lager dan dit bedrag rekenen wij verzendkosten van € 6,95. 

      • Verzendkosten buiten NL en BE?

        Voor bestellingen buiten Nederland en België, gelden er verschillende tarieven. Deze extra toeslag wordt automatisch getoond bij uw landkeuze in stap 2 van het boekingsproces.

      • Verzendkosten Nederland?

        De verzendkosten in Nederland bedragen € 6,95, deze gelden alleen als het order bedrag lager is dan € 29,95. Als het aankoopbedrag hoger of gelijk is, betaalt u geen verzendkosten.

    • Bezorgen
      • Wie bezorgt onze pakketten?

        Wij verzenden alle pakketten standaard met POSTNL, één van Europa's meest toonaangevende dienstverleners op de briefpost- en pakketmarkt. 

      • Bezorgdagen en bezorgtijden

        POSTNL bezorgt onze pakketten van maandag t/m zaterdag van 8:00 tot 19:30 uur.

      • Bezorgen

        Driewieler.be bezorgt van maandag t/m zaterdag. Wij werken hiervoor samen met PostNL.

      • Levertijd

        Bij elk product staat exact de levertijd in dagen aangegeven. Bij bestellingen waar 1 dag levertijd bij staat aangegeven, en besteld is voor 17:30 uur worden op werkdagen dezelfde dag nog verstuurd. Bij een bestelling in het weekend worden de pakketten op maandag verstuurd en dinsdag bij u afgeleverd.

      • Bezorging tijdens feestdagen

        Ook rond de feest- en gedenkdagen streven wij ernaar uw pakket op tijd te bezorgen. U kunt ons daarbij helpen door uw bestelling tijdig voor een feestdag te plaatsen. Houdt rekening met de eventuele wijzigingen in het bezorgschema van POSTNL. De geplande afleleverdatum staat ook altijd in het bestelproces vermeld. Mocht u meer informatie over de actuele bezorgdagen willen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze 0031-541-870140.  

      • Burenlevering

        Alle bestellingen worden standaard door ons met burenlevering afgeleverd. Dat betekent indien u niet thuis bent, POSTNL het pakketje probeert af te geven bij een van uw buren. Helaas hebben wij geen invloed bij welke buren dit zou moeten. Indien u niet wenst dat uw bestelling bij een van de buren zal worden afgeleverd, dient u dit aan te geven bij het veld 'opmerkingen' in het bestelproces. 

      • Niet thuis, wat gebeurt er dan?

        Wanneer POSTNL het pakket niet bij u thuis kan afleveren op dinsdag tot en met zaterdag, wordt deze standaard aangeboden bij uw buren. Als dat ook niet lukt, biedt PostNL het pakket een tweede keer bij u aan. Wanneer u en uw buren ook bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, vindt u een bericht in uw brievenbus. Daarop staat waar u het pakket gedurende 3 weken kunt afhalen. 

         

      • Bezorgen in het buitenland

        Momenteel leveren wij standaard de bestellingen in Nederland en België. Daarbij bieden wij ook de mogelijkheid om bestellingen te versturen naar: Duitsland, Frankrijk en Groot-Brittannië. Voor verdere opties en mogelijkheden kunt u contact opnemen met onze klantenservice. 

      • Track & Trace

        Op de dag vóór de geplande bezorging kunt u via de website van POSTNL uw levering volgen. Vanaf 20.00 uur kunt u een indicatie zien van de bezorgtijd. Deze kunt u raadplegen via de link die u heeft ontvangen, nadat we uw bestelling hebben ingepakt en verzonden of dit bekijken via www.postnlpakketten.nl/klantenservice/tracktrace.

      • Bestelling afhalen

        Het is mogelijk om uw bestelling af te halen in Oldenzaal. U dient dit wel vooraf aan te geven, aangezien ons magazijn zich op een andere locatie bevindt.

    • Bestellen
      • Bestellen

        Op Driewieler.be kunt u 24 uur per dag uw bestelling plaatsen. Bestelling via mail of telefoon is helaas niet mogelijk. Mocht u problemen hebben met het maken van uw bestelling, dan is de klantenservice van maandag t/m vrijdag van 09.00 -17.00 uur beschikbaar voor ondersteuning. Uw vraag kunt u tevens ook naar ons mailen via ons contactformulier.

      • Ophalen

        driewielers en accessoires die besteld en betaald zijn via Driewieler.be kunnen ook worden afgehaald in Oldenzaal (Nederland). U dient dit vooraf kenbaar te maken, zodat wij het product voor u klaar kunnen zetten. Let op: wij hebben geen voorraad op ons adres. driewielers en accessoires kunnen alleen afgehaald of bekeken worden indien hier vooraf melding van is gemaakt.

      • Zelf afleverdatum kiezen

        In stap 2 van het bestelproces staat de eerst mogelijke afleverdatum automatisch aangegeven. Wenst u de door u gemaakte bestelling echter op een andere datum afgeleverd te krijgen, dan kun u in de kalender eenvoudig de door u gewenste datum kiezen. In verband met logistieke redenen kunt u deze maximaal drie maanden vooruit plannen.

      • Kadopapier

        Vele producten zijn verpakt in een grote stevige dozen, die gelijk geschikt is voor verzending. Het inpakken in kadopapier is niet mogelijk i.v.m. beschadiging van het kadopapier tijdens verzending. 

      • Zit er een factuur in de verpakking?

        Bestellingen die wij versturen, bevatten nooit een factuur maar een pakbon. Op onze pakbon wordt alleen het afleveradres aangegeven en welk product er verzonden is (zonder prijs). Indien de ontvanger niet de persoon is die heeft besteld, weet hij of zij derhalve niet van wie het pakket afkomstig is. Wanneer de ontvanger bij ons informeert naar de afzender zullen wij eerst contact met de verzender gaan opnemen.

      • Afleveren op een ander adres?

        Dat is mogelijk. U kunt bij de bestelprocedure eerst uw eigen adresgegevens invullen, vervolgens vindt u onderaan deze pagina een extra optie “Afwijkend afleveradres”. Wanneer u deze aanvinkt, kunt u een ander afleveradres aangeven.

      • Hoe weet ik dat mijn bestelling is verzonden?

        Om u zoveel mogelijk op de hoogte te houden van uw bestelling, ontvangt u van Driewieler.be één werkdag voor aflevering een e-mail ter bevestiging van de bezorging. In deze e-mail staat dat uw bestelling met succes is verzonden en staat tevens de track-and-trace code vermeld, zodat u de levering kunt volgen.  

      • Zelf afleverdatum kiezen

        In stap 2 van het bestelproces staat de eerst mogelijke afleverdatum automatisch aangegeven. Wil je graag je bestelling op een andere datum afgeleverd krijgen, dan kun je in de kalender eenvoudig de door jou gewenste datum kiezen. In verband met logistieke redenen kun je drie maanden vooruit plannen.

    • Betalen
      • Veilig betalen

        Het is bij ons mogelijk om op 2 manier te betalen. Het gemakkelijkst en veiligst gaat dit via Mistercash.  Daarnaast kunt u kiezen voor "vooruitbetaling". U dient dan zelf het geld naar ons over te maken. 

        In het bestelproces worden vanaf stap 2 uw gegevens beveiligd. U kunt dit zien doordat er een slotje verschijnt in uw browser en i.p.v. http voor ons webadres verschijnt er https.

      • Hoe werkt betalen met I-Deal?

        Betalen met Ideal kan in een paar gemakkelijke en snelle stappen.

        • U kiest een product uit de webshop en doet deze in de winkelwagen
        • U voert alle gevraagde gegevens in en gaat verder naar stap 4
        • Selecteer de bank waar u normaliter de bankzaken al online regelt
        • U komt direct in het bekende internetbankierprogramma van uw bank
        • De relevante gegevens van uw aankoop zijn al ingevuld
        •  Op de voor u bekende manier keurt u de betaling goed
        • U ontvangt een bevestiging van betaling van de bank (direct op het scherm).
        • U keert vanzelf terug naar de webshop, bestelling en betaling zijn geslaagd
        • Daarna ontvangt u van ons ook een bevestiging van de bestelde producten (mocht dit uitblijven, neem dan contact op met onze klantenservice via 0031-541-870140)

         

      • Kan ik ook achteraf betalen?

        Helaas is dit niet mogelijk. De betaling moet geheel aan ons voldaan zijn voordat wij de producten  kunnen versturen.

      • Wat houdt bestellen op basis van vooruitbetalen in?

        Wanneer u kiest voor de optie vooruitbetalen, maakt u het verschuldigde aankoopbedrag naar onze rekening over aan de hand van de factuurgegevens die u ontvangt na afronding van uw bestelling. Alleen met een Rabobank rekening kunnen wij garanderen dat het product nog dezelfde dag verstuurd kan worden (mits betaald voor 16 uur). Bij iedere andere bank duurt het gemiddeld 1 werkdag voordat het geld bij ons is ontvangen en het product verzonden kan worden. Voor België geldt ongeveer 3 werkdagen voordat het geld bij ons op de bankrekening staat bijgeschreven. Mocht u het product de volgende dag wensen te ontvangen dan raden wij aan te kiezen voor een van de andere betalingsmogelijkheden.

      • Hoe werkt betalen met Maestro, Bankcontact/Mister Cash?

        Belgische klanten die bankieren bij de banken: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank kunnen via Mister Cash/Bancontact eenvoudig online betalingen verrichten.Mister Cash is een algemeen geaccepteerde betaalwijze in België. De werking is vergelijkbaar met het Nederlandse iDEAL. De betaling start door het invoeren van het kaartnummer dat op de voorkant van de bankpas staat en de vervaldatum ervan. Vervolgens moet de betaling bevestigd worden via het beveiligingsmiddel van de bank van de klant. Bijvoorbeeld via een paslezer met pincode. 

         

      • Hoe werkt betalen met een Creditcard?

        Betaling met een creditcard is een veel gebruikte en zeer eenvoudige manier van betalen op het Internet. Driewieler.be brengt hiervoor echter wel transactiekosten in rekening van € 1,99 per transactie.

        Hoe werkt het?

        • Driewieler.be gebruikt voor de afhandeling van creditcardbetalingen een externe partij, nl. Ogone.
        • Nadat u de bestelling bevestigd heeft, wordt u automatisch doorverwezen naar de beveiligde website van Ogone. Hier selecteert u met welke creditcard u wilt betalen en geeft u de benodigde gegevens in.
        • Als uw betaling is voltooid, wordt u teruggeleid naar de website van Driewieler.be, waarna uw bestelling wordt verwerkt.

      • Is iDeal veilig?

        Het is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren. iDeal wordt ondersteund door alle grote Nederlandse banken en met iDeal behoudt u controle en overzicht op uw betaling.

         

      • 3-D Secure en SecureCode bij een Creditcard betaling

        Betalen met een creditcard is extra veilig door het gebruik van 3-D Secure (Verified by Visa en MasterCard SecureCode). Deze technologieën vormen een extra stap bij het plaatsen van uw bestelling. U wordt beschermd tegen misbruik van uw creditcardnummer, omdat u vóór de betaling uw identiteit bevestigd.

        Het type digitale handtekening is afhankelijk van uw bank. Het kan een zelf gekozen wachtwoord zijn of een pincode, maar er kan ook gevraagd worden om een digitale handtekening met behulp van een digipas of random reader.

      • Is er kwantumkorting?

        Bij grote bestellingen verzoeken wij u contact met ons op te nemen, om een passend aanbod voor u te maken.

      • Veilig betalen

        Het is mogelijk om op 2 manier te betalen. Het gemakkelijkst en veiligst gaat dit via Ideal. Naast Ideal kun je tevens kiezen voor "vooruitbetaling". Je dient dan zelf het geld over te maken naar ons rekeningnummer. 

        In het bestelproces worden vanaf stap 2 je gegevens beveiligd. Je kunt dit zien doordat er een slotje verschijnt in je browser en i.p.v. http voor ons webadres verschijnt er https.

    • Ruilen en retourneren
      • Retourneren

        Indien u binnen de zichttermijn van 100 dagen besluit het aangeschafte product retour te zenden, adviseren wij u voordien contact met ons op te nemen voor een snelle en adequate afhandeling (0031-541-870140). U ontvangt dan de verdere instructies voor het retour zenden van uw bestelling. De verzendkosten van het retourneren zijn gratis. Voor de volledige voorwaarden verwijzen wij naar onze algemene voorwaarden.

      • Zichttermijn

        U heeft een wettelijk zichttermijn van 14 dagen. Bij Driewieler.be geven wij u een zichttermijn van 100 dagen waarbinnen u een product kunt retourneren.

      • Verkeerd artikel ontvangen

        Heeft u een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen? Wij betreuren dit, maar we zullen dit zo snel mogelijk voor u gaan oplossen. U kunt ons hiervoor contacteren op 0031-541-870140 (tijdens kantooruren) of via info@driewieler.be.

      • Hoe snel krijg ik mijn geld retour na het terugsturen van mijn bestelling?

        Zodra wij uw bestelling in goede orde hebben ontvangen op ons retouradres, wordt het betaalde bedrag naar uw rekening teruggestort. Wij storten dan binnen 2 werkdagen uw geld retour. U ontvangt een bevestiging van ons wanneer wij het geld hebben teruggestort. 

      • Kan ik mijn bestelling omruilen?

        U kunt bij ons het gekochte product omruilen voor een ander product binnen de gestelde zichttermijn van 100 dagen. U doorloopt de stappen van retourneren en geeft aan dat u het product wenst om te ruilen voor een ander product van één van onze webshops. Mocht het product duurder zijn dan het tegoed bij ons, dan dient u bij te betalen, hiervan wordt u via e-mail op de hoogte gesteld. U dient dit bedrag zo spoedig mogelijk aan het door ons opgegeven banknummer over te maken. Wanneer dit bedrag en uw retourartikel bij ons ontvangen is, zullen wij het uitgekozen nieuwe product direct aan u versturen. Is het product niet voorradig, dan wordt deze zo spoedig mogelijk naar u verstuurd. 

        Voorwaarde is wel dat het product dat u terugstuurt, ongebruikt, ongemonteerd en onbeschadigd in de originele verpakking teruggestuurd kan worden. 

      • Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van bestellingen?

        Indien het een retourneren van uw bestelling of een deel van uw bestelling te maken heeft met een defect of beschadigd product, dan komen deze kosten voor rekening van Driewieler.be. Indien u afziet van de aankoop omdat het product niet bevalt of een andere reden betreft, zullen wij het volledige bedrag restitueren wanneer het product bij ons retour is gekomen.

      • Voorwaarden om bestellingen te retourneren

        U mag het product gekocht bij Driewieler.be retourneren indien u voldoet aan de volgende voorwaarden:

        • U het artikel retourneert binnen de zichttermijn van 100 dagen. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van uw bestelling.
        • Het artikel onbeschadigd is.
        • U de pakbon of de (kopie) factuur meestuurt in de verpakking inclusief de ontvangen cadeaus en/of accessoires.
        • U het artikel voorafgaand telefonisch of per mail aanmeldt om te retourneren.
        • U het artikel in de originele staat en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking, ongemonteerd en ongebruikt kunt retourneren. 
    • Garantie en defecte producten
      • Garantie

        Alle producten worden geleverd met volledige fabrieksgarantie. Bij de producten wordt de garantie termijn aangegeven. Bij elk product staat in gebruiksaanwijzing exact aangegeven waar de volledige garantie op van toepassing is. De datum op de factuur geldt als ingangsdatum van de garantieperiode.

      • Ik heb mijn bestelling met een defect/beschadiging ontvangen

        We proberen jouw bestelling met de grootst mogelijke zorg te verpakken en door te geven aan POSTNL. Toch kan het voorkomen dat een product door transport of reeds bij de fabricage een defect/beschadiging heeft. We betreuren dat je een defect/beschadigd product hebtt ontvangen en zullen dit probleem dan ook zo snel mogelijk voor je oplossen. Voor een snelle en adequate afhandeling, vragen we je een e-mail te sturen naar info@driewieler.be. In deze mail vragen we je de volgende zaken te vermelden/ toe te voegen: 

        • Ordernummer (indien niet bekend graag de afleverpostcode)
        • Foto van het defect
        • Indien mogelijk het nummer van het defecte onderdeel (zoals in handleiding beschreven).
        • De batchcode van het product, te vinden op het artikel op de doos.

        Wij zullen je aanvraag zo snel mogelijk in behandeling nemen. 

      • Het lukt mij niet om een product te monteren.

        Wanneer het monteren van een product niet geheel naar wens gaat kan dit zeer frustrerend zijn. Wij willen u graag van dienst zijn en u voorzien van enkele tips rondom de montage. U kunt daarvoor tijdens kantooruren contact opnemen met onze klantenservice (0031-541-870140) of een bericht sturen aan info@driewieler.be.

      • Er ontbreekt een onderdeel.

        Wanneer er een onderdeel ontbreekt, kunnen wij deze vaak spoedig vanuit eigen voorraad aan u naleveren. In sommige gevallen dienen wij het onderdeel bij te bestellen bij de leverancier. In beide gevallen zullen wij u uitgebreid informeren over de levertijden.  Graag zien we een e-mail bericht tegemoet met zoveel mogelijk informatie, bijvoorbeeld een foto van de handleiding met een cirkel om het nog te ontvangen onderdeel. 

      • Ik heb mijn bestelling met een defect/beschadiging ontvangen.

        We proberen uw bestelling met de grootst mogelijke zorg te verpakken en door te geven aan POSTNL. Toch kan het voorkomen dat een product door transport of reeds bij de fabricage een defect/beschadiging heeft. We betreuren dat u een defect/beschadigd product heeft ontvangen en zullen dit probleem dan ook zo snel mogelijk voor u oplossen. Voor een snelle en adequate afhandeling, vragen we u een e-mail te sturen naar info@driewieler.be. In deze mail vragen we u de volgende zaken te vermelden/ toe te voegen: 

        • Ordernummer (indien niet bekend graag de afleverpostcode)
        • Foto van het defect
        • Indien mogelijk het nummer van het defecte onderdeel (zoals in handleiding beschreven).
        • De batchcode van het product, te vinden op het artikel op de doos.

        Wij zullen uw aanvraag zo snel mogelijk in behandeling nemen. 

      • Garantie

        Alle producten worden geleverd met volledige fabrieksgarantie. Bij de producten geven wij de garantie termijn aan. Bij elk product staat in gebruiksaanschrijving exact aangegeven waar de volledige garantie op van toepassing is. De datum op de factuur geldt als ingangsdatum van de garantieperiode. De factuur die je per e-mail hebt ontvangen in de bevestiging van je bestelling, die je ontvangt na plaatsing van je bestelling, is jouw garantiebewijs. Bewaar deze daarom goed.

    • Klantenservice
      • Verzendkosten

        Verzending door heel België is gratis bij een bestelling vanaf 29,95. Bij een bestelling lager dan dit bedrag rekenen wij verzendkosten van 6,95. 

      • Ons magazijn

        Ons magazijn heeft een ruime voorraad. Hierdoor zijn wij in staat om snel en vakkundig bestellingen uit te kunnen leveren. Ons magazijn is gevestigd op een ander adres dan ons vestigingsadres.

      • Kan ik bij meerdere shops bestellen?

        Het is mogelijk in meerdere shops te bestellen. U dient per shop af te rekenen. De verzendkosten worden dan verrekend.

      • Bezoekadres

        Driewieler.be
        Ainsworthstraat 16
        7575 BT  Oldenzaal
        Nederland

        Let op: Bij afhalen van uw bestelling dient u dit vooraf te melden.

         

      • Bereikbaarheid per e-mail

        Voor vragen of advies, kunt u ons ook per e-mail bereiken via info@driewieler.be. Onze medewerkers zullen proberen om u zo snel mogelijk een reactie te geven. E-mails die wij ontvangen in het weekend, zullen op maandag beantwoord worden. 

      • U heeft een klacht?

        Ons streven is dat u tevreden bent met alles wat u bij Driewieler.be koopt. Maar mocht een artikel onverhoopt niet aan uw verwachtingen voldoen, is er iets misgegaan met de bezorging of heeft u een klacht? Neem dan meteen contact met ons op. We helpen u graag en staan altijd voor u klaar om het probleem zo snel mogelijk voor u op te lossen, waar dit mogelijk is!

      • Postadres

        Driewieler.be
        Postbus 171
        7570 AD  Oldenzaal
        Nederland

      • Telefonische bereikbaarheid

        Driewieler.be is 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar via e-mail. Wij streven er naar om binnen 1 werkdag te reageren. Telefonisch zijn wij bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:30 uur tot 17:30 uur op telefoonnummer 0031-541-870140.

    • Over ons
      • Openingstijden

        Driewieler.be is 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar via e-mail. Wij streven er naar om binnen 1 werkdag te reageren. Telefonisch zijn wij bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 uur tot 17:00 uur op telefoonnummer 0031-541-870140.

      • Wie zijn wij?

        Driewieler.be is een onderdeel van XLshop group B.V. te Oldenzaal. XL shop group is ontstaan uit een samenwerking van een aantal partijen en personen die hun sporen hebben verdiend in de wereld van online, doelgroepbenadering en internetverkoop en dan met name gericht op kinderen en families. Dit zijn LOOK@T BV te Oldenzaal vooral bekend van de populaire site Kleurplaten.nl en Shoptimalisatie vooral gericht op online marketing voor bedrijven.

        De webshops die onder de XL shop group vallen zijn: driewieler.be, loopauto.bel, loopfiets.be, poppenwagen.be, poppenhuis.be, loopwagen.be

      • Beoordelingen

        Na aankoop wordt u in de gelegenheid gesteld om een beoordeling achter te laten. Dit is geheel vrijblijvend. Met uw beoordeling helpt u ons de kwaliteit te waarborgen en te verbeteren. Zo kunnen wij de juiste producten en service blijven waarborgen.

      • Keurmerk

        Wij zijn het volledig eens met de voorwaarden van keurmerken als thuiswinkelwaarborg en handelen ook naar de voorwaarden hiervan. Echter zijn wij van mening dat de zeer hoge kosten die we moeten maken om een keurmerk te mogen voeren niet meer van deze tijd is.

      • Bedrijfsgegevens

        Driewieler.be is een onderdeel van XLshop group B.V. te Oldenzaal.

        Website: home
        E-mail: info@driewieler.be

        Nederland:
        Handelsregister 54277639
        BTW nummer NL851240045B01
        Rabobank 1664.37.271

        Belgie:
        BTW nummer 0535.635.879
        Voor overige landen:
        IBAN-number: NL13 RABO 0166 4372 71
        SWIFT/BIC CODE: RABONL2U

    • Op voorraad
      • Heeft u eigen voorraad?

        Al onze producten liggen in ons eigen magazijn en worden dagelijks verstuurd en aangevuld.

      • Hoe zie ik of het product op voorraad is?

        Onze website is volledig geautomatiseerd en gekoppeld aan onze magazijnvoorraad. Bij elke bestelling past de voorraad zich automatisch aan. Bij elk product ziet u direct of het product aanwezig is en de levertijd binnen 1 werkdag gerealiseerd kan worden.

    • Scholen en kinderdagverblijven
      • Kan ik op rekening betalen?

        Onze scherpe tarieven laten het niet toe om op rekening te betalen. U kunt de bestelling plaatsen via vooruitbetalen. Na ontvangst van de betaling van uw factuur wordt uw bestelling verzonden.